A l’Euram s’hi haurien de fer més del 52% de les actuacions prioritàries en ferrocarril de l’Estat espanyol

Danube Bratislava Bridge River In The Evening

La necessitat d’inversió en infraestructures ha estat històricament objecte de debat polític i acadèmic. L’Associació Espanyola d’Empreses Constructores i Concessionàries d’Infraestructures (SEOPAN) ha fet públic un estudi on es resumeixen les inversions en infraestructures que l’Estat espanyol hauria de prioritzar. Un dels capítols de la publicació resumeix les actuacions a la xarxa ferroviària, on es documenten 101 inversions prioritàries. Aquestes, comporten un valor de 44.102 milions d’euros, que s’haurien de focalitzar principalment en les línies convencionals (15.180 milions d’euros), rodalies (13.029) i mobilitat en ciutats (12.314).

Font: Anàlisi de la inversió en infraestructures prioritàries a Espanya

Si vols llegir més, clica aquí. (Font. I. I. Villalonga, València)


EURAM 71 6 vies Almeria-Nimes

“El Corredor Mediterrani 

acabarà necessitant 6 vies, d’Almeria a Nimes”

EURAM 71 Electrificació ferrocarril Mallorca

“L’electrificació de tota la xarxa ferroviària de Mallorca és una fita històrica que serà realitat a finals de 2018″

EURAM 71 Endarreriment inversions Castelló 2021

Foment enderrereix a 2020 o 2021 l’inici de les obres de l’eix passant i l’AVE a Castelló

 


 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s